http://s5.picofile.com/file/8137458100/%D8%A7%D8%B1%D9%88.gif
مشق عشق
همه چیز از همه جا
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ حاصل مطالعات ووبگردی های من است . به سراغ من اگر می آیید، نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بر دارد چینی نازک تنهایی من

پيوندها
نويسندگان

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 1769
بازدید کل : 61287
تعداد مطالب : 427
تعداد نظرات : 330
تعداد آنلاین : 1

پنج شنبه 30 مرداد 1398 :: نويسنده : مهاجر

خدایا.....

یاریم کن نگاهم در افق این فضای مجازی..

"جز برای تو" نبیند وانگشتانم "جز برای تو"

کلیدی را فشار ندهند...



نظرات شما عزیزان:

ب.ربیعی
ساعت20:37---1 بهمن 1393
سلام
شرمنده ولی میخوام غر بزنم
نمی دونی میون 250 نفر آدم، آدم چه غربتی میکشه ... وقتی کسی نیست که حرفی باهاش بزنی
خوب میشد حداقل گاهی می اومدی


بهار
ساعت11:20---23 آذر 1393
وبلاگت فوق العادست مهاجر واقعا لذت بردم ، ولی حیف بازدیدت کمه ، چرا با سایت های بزرگ تبادل لینک نمی کنی تا بازدیدت بالا بره ؟ یه سری به این سایت که واست گذاشتم بزن و باهاش تبادل لینک کن . بازدیدت رو از این رو به اون رو می کنه .... فقط یه بار امتحان کن

elham
ساعت14:16---20 آذر 1393


هفت شماره را میگیرم ...
(ایمان ، عشق ، محبت ، صداقت ، ایثار ، وفاداری ، عدل)
... بــــــــــــــــــــوق ...
شماره مورد نظر در شبکه زندگی انسانها موجود نمی باشد،
لطفا" مجددا " شماره گیری نفرمایید !
هفت شماره دیگر !
(دوست ، یار ، همراه ، همراز ، همدل ، غمخوار ، راهنما )
... بــــــــــــــــــــوق ...
مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد !
.
.
.
باز هم هفت شماره دیگر !
(خدا ، پروردگار ، حق ، رب ، خالق ، معبود ، یکتا)
... بــــــــــــــــــــوق... بــــــــــــــــــــوق ...
... لطفا" پس از شنیدن صدای بوق پیغام خود را بگذارید !
... بــــــــــــــــــــوق ...
سلام ... خدای من !
اگر پیغاممو دریافت کردین، لطفا" تماس بگیرید، فقط یکبار !
من خسته شدم از بس شماره گرفتم و هیچکس، هیچ جوابی نداد !
شماره تماس من :
(غرور ، نفرت ، حسادت ، حقارت ، حماقت ، حرص ، طمع)
منتظر تماس شما هستم . انسان !

به منم سر بزن


مهرنوش
ساعت10:10---20 آذر 1393
مهاجر اسم شماست؟

خخخخخخخ

مهاجر پیشنهاد می کنم واسه افزایش بازدیدت با هم تبادل لینک کنیم. منتظرتم !!!


مهرنوش
ساعت11:10---17 آذر 1393
مهاجر اسم شماست؟

خخخخخخخ

مهاجر پیشتهاد می کنم واسه افزایش بازدیدت با هم تبادل لینک کنیم. منتظرتم !!!


مصطفی
ساعت20:52---15 آذر 1393
سلام قشنگ بودن
به منم سربزن
جدیدترین آهنگ هارو هرروز از سایت ما دانلود کن


یاس
ساعت14:18---6 آذر 1393

اسم منو دیگه نیار جلوی چشمام دیگه نیا
ای دختره ای بی حیا بدجور ازت بدم میاد
بزار برو ای لامذهب دیگه برام گریه نکن
برو بشین با یارت
بشین براش هی ناز بکن
بشین براش هی ناز بکن

لیاقتت همینه که باشی با این بچه ننه
آخر دنیا شده، ببین کی شده رقیب ما
برو با اون ابرو قشنگ از سرتم زیادیه
اسم منو دیگه نیار امروز اعصابم قاطیه
امروز حالم حالِ سگه کفریم نکن برو دیگه

بختت بسوزه آسمان دیگه شده آخر زمان
تو این همه خلق خدا ببین کی شده رقیب ما
اینو بدان بچه ننه، پرونده من هم وزن توئه
من زندگیم رفته به باد، بچه ننه دارم برات
وقتی ابرو برمیداری نازتر میشی از قناری
این طور نرو تو چشم ما، خندم میگیره آسمان

یادت میاد ای بی وفا چقدر منو زجرم دادی
چقدر موندم چشم انتظار شاید بیای سر قرار
میگفتی ننم نمیذاره بیام بیرون سر قرار
داداشم بهم گیر میده و کردش الم شنگه ای برام
حالا چی شده ای بی حیا؟
هر روز میری سر قرار
ننت بهت گیر نمیده
خداتو شکر ای روزگار
امروز بدجور حالم خرابه
عرق سگی برام شرابه
داری روانیم میکنی
دارم دیگه قاطی میکنم
اینو بدان نامردیته امشب تلافی میکنم

بختت بسوزه آسمان دیگه شده آخر زمان
تو این همه خلق خدا ببین کی شده رقیب ما
اینو بدان بچه ننه پرونده من هم وزن توئه
من زندگیم رفته به باد، بچه ننه دارم برات
وقتی ابرو برمیداری، نازتر میشی از قناری
این طور نرو تو چشم ما، خندم میگیره آسمان

اینو بدان بچه ننه
پرونده من هم وزن توئه...


خودم
ساعت11:54---6 آذر 1393

یک رفرش بُنمای


احمد فرهاد فاران
ساعت10:37---6 آذر 1393
خیلی عالی

Milad Mirzai
ساعت1:58---6 آذر 1393
خـــدایــا . . .
خــطا از مــن اسـت، مــی دانــم. از مــن کــه سـالـهـاسـت گـفـتـه ام “ایــاک نـعـبـد” امــا بــه دیـگـران هــم دلـسـپــرده ام از مــن کــه سـالـهـاست گــفتـه ام ” ایــاک نـســتـعـین” امـا بــه دیــگران هــم تــکـیــه کــرده ام امــا رهــایــم نــکن . . .
::::::::::::::ﻣـــــــــﻦ ﺍﻳـﻨﻢ:::::::::::::::: ﺯﻭﺩ ﺩﻝ ﻣﮯﺑﻨــﺪﻡ. . . ﺩﻳــﺮ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻣﮯﮐﻨـــﻢ. . . ﺯﻭﺩ ﻣــﮯﺷﮑﻨﻢ. . . ﺩﻳـــﺮﺟﻮﺵ ﻣﮯﺧﻮﺭﻡ. . . ::::::::::::::::ﺳـــﺎﺩﻩ ﺍﻡ:::::::::::::::::: ﻣﮯﺳﻮﺯﻡ ﺑﻪ ﭘﺎﮮ ﺳﺎﺩﮔـــﻴﻢ. . . ﺻﺒـــﻮﺭﻡ. . .ﺻــــﺒﺮ ﻣﮯﮐﻨﻢ. . . :::::::::::::::::::ﺍﻣـــــﺎ:::::::::::::::::: ﺍﮔــﺮ ﺑﺮﻡ ﺑﺮﺍﮮ ﻫﻤﻴـــــــﺸﻪ ﺭﻓﺘــﻡ . . . . . . .!!!


امیر
ساعت18:29---5 آذر 1393
وبت خیلی خیلی قشنگه موفق باشی به ما هم سر بزن

Milad Mirzai
ساعت1:03---3 آذر 1393
ناﻣﻪ ﺍﯼ ﺍﺯ ﺧﺪﺍ
ﺍﯼ ﺍﻧﺴﺎﻥ ، ﻗﺴﻢ ﺑﻪ ﺭﻭﺯ ﻭ ﺷﺐ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ
ﻭ ﺭﻫﺎﯾﺖ ﻧﮑﺮﺩﻩ ﺍﻡ .
ﺍﻣﺎ ﺗﻮ ﺑﻘﺪﺭﯼ ﺳﺮﮔﺮﻡ ﺩﻧﯿﺎ ﺷﺪﻩ ﺍﯼ ﮐﻪ ﻋﻬﺪﯼ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻦ
ﺑﺴﺘﯽ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﺮﺩﯼ ... ﻭﻟﯽ ﻣﻦ ﺑﺎ ﻭﺟﻮﺩ ﺗﻤﺎﻡ ﺭﻓﺘﺎﺭﻫﺎﯾﺖ
ﻫﻨﻮﺯ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻭ ﻫﺮ ﻟﺤﻈﻪ ﻣﻨﺘﻈﺮﻡ ﺗﻮ ﺑﻄﺮﻑ ﻣﻦ ﺑﺮﮔﺮﺩﯼ .
ﻫﻤﯿﻦ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺻﺒﺢ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﺷﺪﯼ ، ﻣﻨﺘﻈﺮ ﺑﻮﺩﻡ
ﺑﺎ ﻣﻦ ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻧﯽ ﻭﻟﯽ ﺗﻮ ﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﻣﺜﻞ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻣﺸﻐﻮﻝ ﮐﺎﺭﻫﺎﯼ
ﺭﻭﺯﻣﺮﻩ ﺷﺪﯼ ... ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﭼﯽ ﻓﮑﺮ ﮐﺮﺩﯼ ﻭ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﺩﺍﺩﯼ ﺫﻫﻨﺖ
ﻫﻤﻪ ﺯﺑﺎﻟﻪ ﻫﺎﯼ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺭﻭ ﺯﯾﺮﻭﺭﻭ ﮐﻨﻪ ... ﺑﻪ ﭼﯿﺰﻫﺎﯾﯽ ﻓﮑﺮ
ﮐﺮﺩﯼ ﮐﻪ ﺍﺻﻼ ﻗﺮﺍﺭ ﻧﯿﺴﺖ ﺩﺭ ﺍﯾﻨﺪﻩ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻮ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﺑﯿﺎﻓﺘﻪ ....
ﻭﻟﯽ ﺑﺎ ﻣﻦ ﺣﺮﻑ ﻧﺰﺩﯼ ......!!!...
ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺑﻬﺖ ﺑﮕﻢ : ﻣﻦ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﺍﻭﻧﮑﻪ ﻓﮑﺮﺷﻮ ﺑﮑﻨﯽ
ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻭ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﮐﻨﺎﺭﺕ ﻫﺴﺘﻢ ﻧﺰﺩﯾﮑﺘﺮ ﺍﺯ ﻫﺮ ﮐﺲ
ﺩﯾﮕﻪ ... ﻭ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﻫﺴﺘﻢ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺻﺪﺍﻡ ﮐﻨﯽ ﻭ ﺍﺯ ﻣﻦ ﮐﻤﮏ
ﺑﺨﻮﺍﯼ ... ﺍﮔﻪ ﺑﺪﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﭼﻘﺪﺭ ﻣﺸﺘﺎﻕ ﺷﻨﯿﺪﻥ ﺻﺪﺍﯼ ﺗﻮ
ﻫﺴﺘﻢ ... ﺍﮔﻪ ﺑﺪﻭﻧﯽ ﭼﻘﺪﺭ ﻣﻨﺘﻈﺮﻡ ﺑﻄﺮﻑ ﻣﻦ ﺑﯿﺎﯼ ......
ﺍﻭﻧﻘﺪﺭ ﮐﻪ ﺍﮔﻪ ﺗﻮ " ﯾﮏ ﻗﺪﻡ " ﺑﻄﺮﻑ ﻣﻦ ﺑﺮﺩﺍﺭﯼ ﻣﻦ " ﺩﻩ ﻗﺪﻡ
" ﺑﻄﺮﻑ ﺗﻮ ﻣﯿﺎﻡ .
ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ ﯾﺎﺩﺕ ﻧﺮﻩ ﮐﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻭ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻣﻨﺘﻈﺮﺕ
ﻫﺴﺘﻢ ﻭ ﺩﺭ ﺧﺎﻧﻪ ﯼ ﻣﻦ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﺮﻭﯼ ﺗﻮ ﺑﺎﺯ ﻫﺴﺖ .
ﻣﻮﺍﻇﺐ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﺎﺵ


elham
ساعت20:32---2 آذر 1393
اگه دنبـــال کســے هستــے که زندگیتـــو تغییــربـــده...
بــــرو جلــــو آینــه... به منم سر بزن


پارسا بهدار
ساعت5:11---2 آذر 1393
من پیشه خدا پارتی دارم بهش میگم یاریت کنه
.
.
.
.
بهش گفتم ولی گفت نیاز به یاری نیست خودش نباید موت موت کنه


Milad Mirzai
ساعت18:45---30 آبان 1393

نه عاشــــــــــــقم!

نه شکــــــــــــست خورده...

فقط مینویســــــــــــم تا عــــــــــــشق, یاد قلــــــــــــبم بماند..!

در این غوغای خیانتها و دروغها و دل کنــــــــــــدن ها و عادتــــــــــــ ها و هوس ها...

من تمــــــــــــرین آدم بودن میــــــــــــکنم...!


نازنین
ساعت17:48---29 آبان 1393
چطوری مهاجر
خوش میگذره؟
بازم به من که هر روز بهت سر میزنم تو که همش توی وبلاگ خودتی ، وبلاگ منو اصلا دیدی مهاجر ؟
دوستان زیادی توی وبلاگ من سایتشون رو لینک می کنند برای همین بازدید زیادی داره ، تو هم وبلاگت رو لینک کن ، تا دوستام بهت هر روز سر بزنند و بازدید وبلاگت زیاد شه.

اینم آدرسه وبلاگمه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com

والا به خدا بازدید وبلاگم واقعیه
مهاجر منتظرتما


Milad Mirzai
ساعت18:38---28 آبان 1393

دوستت دارم**خدای من!!!!!
هيچ وقت از خودمون پرسيديم قيمت يه روز زندگى چنده؟
ما که قيمت همه چيزو با پول ميسنجيم تا حالا شده از خدا بپرسيم:
قيمت يه دست سالم چنده؟
يه چشم بى عيب چقدر مى ارزه؟
چقدر بايد بابت اشرف مخلوقات بودنمون پرداخت کنيم؟
قيمت يه سلامتى فابريک چقدره؟
و خيلى سوال ها مثل اين....
چيه...؟
خيلى خنده داره نه؟
اگه يه روزى فهميديم قيمت يه ليتر بارون چنده؟قيمت يه ساعت روشنايى خورشيد چنده؟
چقدر بايد بابت مکالمه رايگان با خدا پول پرداخت کنيم؟
يا اينکه چقدر بديم تا بى منت نفسمون رو،با طراوت طبيعت پر کنيم....
تموم قشنگى هاى دنيا مال ما،مجانى مجانى
خدايا برای تمام نعمتهايت هزاران بار سپاس


مهدیه حقیقی
ساعت18:04---26 آبان 1393
خیلی قشنگ است وپر ازدنیای خیالی است شلوغ ترین وب سایت ها وب سایت مشق عشقاست تقدیم به معلم عزیزم خانم رشیدی

Milad Mirzai
ساعت12:38---23 آبان 1393
دنیای مجازی
شلوغ ترین
سرزمین تنهایی است
با همه کس هستی
وبا هیچ کس نیستی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوع مطلب : ،
برچسب ها : ،